7 Ekim 2013 Pazartesi

Eyüp Sabri Tuncer.. Losyon.

   Yıllardır kolanya markası olarak bildiğim Eyüp Sabri Tuncer doğal zeytinyağlı el ve vücut losyonu çıkarmış. 
   

   Kafamda bazı şeylerin oturması için baya bir kullandım. Ilk başta pek hoşlanmadım. Bir türlü yedirmedim cildime, parfümlüydü birde off, hemde nasıl..


   Gün içersinde kullanmaya başladım, banyoda aklıma geldikçe. Sonradan birşey fark ettim ki, iyimiş. Normalden az miktarda kullanmaya başlayınca, cildim emiyor. 
   Bazı losyon ve ya kremleri eline sürersin de yarım saat sonra suyla uğraşan gerekir, suya soktuğun gibi silikonla kaplıymış hissi olur ya nefret ederim. Bu üründe o kadar rahatsız edici değil.


   Ambalajı ise çok pratik, bana göre en kullanışlı olanlardan. Denk gelirseniz, ihtiyaçta varsa bakın derim. Ama dikkat kokusuna bakında alın, ilk baştaki kadar yoğun olmasa da kalıcı bir kokusu var.. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder