16 Eylül 2013 Pazartesi

Çıtır Elma ve Shazili.. Sütlü Türk Kahvesi

   Bende kahve sevenlerdenim. Favorim Türk kahvesi olsada, zaman zaman pratikliğinden dolayı granül kahve de tüketerim. Ne olursa olsun Üçü, beşi bir aradalar hep es geçtiğim sınıftır. En son kahve alış verişim sırasında baya çeşitlendiklerini görünce yine dayanamadım bir kaç paket aldım. Beni kalbimden vuran ise; 

 
   Shazili, Sütlü Türk Kahvesi oldu. Çocukken babanem yapardı, sütü soğuktanda koysa ne yaparsa yapsın telvesi boğaz gıcıklardı. Hemen aklıma bunlar geldi, gözlerim dolmadı desem yalan.
   

   Annem, teyzem ve ben üç bayan bir araya gelince, muhabbet kahvesiz olmaz dedik. Ben biraz üşenincede sonuç işte budur.    
   Shazili, Sütlü Türk Kahvesinin kıvamı güzeldi, tadı yerinde ve granül kahve olmadığı belli oluyordu. Telvesi çok az dibe çökmüş, içerken herhangi bir rahatsızlık vermiyordu. Şekerli ve şekersiz seçenekleride mevcut.


   Muhabbet bozulmasın diye tepside yerine alan çıtır elmaya tek kelime ile bayıldık. Gerçek elma küçük küçük kesilmiş ve çıtır oluncaya kadar kururulmuş. Paket içersinde tatlı ve ekşi elmalar karışık bir halde, yerken çeşitlilik gösteriyor.


   Kilitli ambalajı sayesinde, tazeliğinin korunacağı vaat ediliyor. Bir paketi yaklaşık 3-4 kişilik yeterli gibi. Sağlıklı atıştırmalıkların arasında yer alacağa benziyor.
   



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder