11 Eylül 2013 Çarşamba

Organika.. Kayısı Lokumu.

  Kayısı lokumu sizde nasıl bir his uyandırdı bilmem ama bende ilk başta bir şaşkınlık yarattı. Hiç bir kefeye koyamadım, yumuşak şeylerden pek hoşlanmadığım için bir tereddüt ile yaklaştım, çikolatayı sevmem ise hemen attırdı sepete. 


   Organik ürünleri olabildiğince takip etmeye çalışıyorum, organik olması benim için bir artı yani.
   Güzel paketlenmeside hoşuma gitti, çikolatalar sağa sola bulaşmamıştı.


   Gelir gelmez kayınvalideciğimle 2 adetini kahve yanına yakıştırdık. Bir daha eksilmeden önce fotoğraflarım inşallah.
   Benim yumuşaklığı pek hoşuma gitmedi. Ben çikolata ile kaplı ürünlerde, çikolata tadının ikinci planda kalması taraftarıyım. Çok ön plandaydı, yumuşak, aromalı bir çikolata yemiş hissi bıraktı bende.


    Kayınvalidemden ise tam not aldı. 'Baymadı beni.' Oldu yorumu.

   10cm e yakın bir boya sahip, kutu içersinde ise 6 adet lokum bulunmakta.
   
    Bir daha alırmıyım bilmiyorum ama bitter çikolatalısınıda deniyebilirim. Deneyenler varsa görüşlerini beklerim..
    

1 yorum:

  1. Merhabalar,
    Organika Gıda Adına öncelikle ürünümüz ile ilgili yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Yaptığınız eleştiri ve beğeniler bizler için çok önemli. Yılbaşından itibaren yeni ürün gruplarımız ile sizlere ulaşmak isteğindeyiz. umarız tüm çeşitlerimiz dener ve yorumlarınızı bizlerle paylaşırsınız. Her türlü öneri, talep ve şikayet konusunda bizlere ulaşabilirsiniz. Saygılarımızla

    ORGANİKA GIDA ÜRÜNLERİ
    https://www.facebook.com/organikagida
    www.organika-ltd.com
    212 405 12 57 - 58

    YanıtlaSil